QUANTEC® PRO to zaawansowane urządzenie używane do komunikacji biologicznej i radioniki. Działa na zasadach fizyki kwantowej, która bada pola i ich oddziaływania. W przeciwieństwie do mechaniki newtonowskiej, która zakłada, że obserwator nie wpływa na zjawisko, fizyka kwantowa uwzględnia wpływ obserwatora.
QUANTEC PRO działa jako interfejs między polem a ludzkim zrozumieniem rzeczywistości. Łączy sprzęt i oprogramowanie, umożliwiając skanowanie i analizowanie obrazów cyfrowych, takich jak fotografie. Wyniki skanów mogą obejmować różne naturalne środki, które pomagają w uzdrawianiu obrazów cyfrowych – ludzi, zwierząt, roślin, organizacji itp., co prowadzi do uporządkowania pola tych obiektów.
Program jest otwarty, co oznacza, że można wprowadzać własne dane, z których urządzenie później korzysta. Wszystko zależy od kreatywności operatora. W mojej pracy skupiam się na skanowaniu psychiki, co pozwala szybko zidentyfikować kluczowe blokady i je usunąć w nietradycyjny sposób.
Stworzyłam ostatnio moduł pozwalający na określenie ryzyka każdego zdarzenia. Właśnie uruchomiłam firmę i mam efektywnie dotrzeć do potencjalnych klientów.
Nazwałam Arkusz Uzdrawiania Odpowiedzi na pytania i wprowadziłam skalę procentową do każdej opcji marketingowej. Następnie napisałam w pierwszym rekordzie pytanie i program wybrał mi takie odpowiedzi.
W tabeli zamieściłam zbiorczo wyniki trzech skanów
Treść | Skan 1 | Skan 2 | Skan 3 | Uwagi | |
Pytanie | Jakie działanie marketingowe przyniesie mi najwięcej hojnie płacących klientów | Dodałam w treści przymiotnik zaangażowanych | Podałam tylko 1 parametr zamiast 7 | ||
Opcja 1 | >20% <30% | > 0% <10% | >70 % < 80% | Usunęłam słowo zaangażowanych | |
Opcja 2 | Informacja w grupach kursów (znajomi, z którymi byłam na kursie) | 100% | >60% <70% | ||
Opcja 3 | Kurs Silvy | >60% <70% | Brak zgody | ||
Opcja 4 | Niewymienione | < 0 % | < 0 % | ||
Opcja 5 | Własna strona internetowa | >40% <50% | > 0% <10% | ||
Opcja 6 | Wpisy w FB na grupach | > 0% <10% | |||
Opcja 6 | Wpisy w FB na grupach | >70 % < 80% | >70 % < 80% | ||
Opcja 7 | Artykuły w mediach ezoterycznych | >70 % < 80% |
Skan | Treść | Skan 1 | Skan 2 | Skan 3 | Uwagi |
Pytanie | Jakie działanie marketingowe przyniesie mi najwięcej hojnie płacących klientów | Dodałam w treści przymiotnik zaangażowanych | Podałam tylko 1 parametr zamiast 7 | ||
Opcja 1 | >20% <30% | > 0% <10% | >70 % < 80% | Usunęłam słowo zaangażowanych w skanie 3 | |
Opcja 2 | Informacja w grupach kursów (znajomi, z którymi byłam na kursie) | 100% | >60% <70% | ||
Opcja 3 | Kurs Silvy | >60% <70% | Brak zgody | ||
Opcja 4 | Niewymienione | < 0 % | < 0 % | ||
Opcja 5 | Własna strona internetowa | >40% <50% | > 0% <10% | ||
Opcja 6 | Wpisy w FB na grupach | > 0% <10% | |||
Opcja 6 | Wpisy w FB na grupach | >70 % < 80% | >70 % < 80% | ||
Opcja 7 | Artykuły w mediach ezoterycznych | >70 % < 80% |
Widać, że Quantec Pro podał mi oczywistości (zatem jest wiarygodny, bo pokrywa się z doświadczeniem). Marketing znam bardziej z opowieści, więc gdybym się udała do specjalisty dostałabym te same informacje i jeszcze musiałabym zrobić szkolenie z ruchów ezoterycznych.
Podwójny wpis dla kolumny Skan 1, Opcji 6 wskazuje, że z grup na których jestem, zareagują członkowie tylko dwóch (znowu użyję tego narzędzia żeby wiedzieć które).
Kursanci Silvy nie wyrażają zgody na zaangażowanie się ale są ciekawscy czyli klient jednorazowy.
Miałam opory z pisaniem artykułu do magazynów ezoterycznych ale widzę potencjał w ich czytelnikach na stałą współpracę.
Wybierając jako parametr tylko jedną opcję, chciałam wiedzieć od czego zacząć. Artykuł na LinkedIn właśnie mi się zmaterializował więc go publikuję. 😊